zapisy on-line
   

Zajęcia dla młodzieży i dorosłych

JOGA
 
Joga-mimo,że jest włączana w zajęcia fitness to coś więcej niż aktywność fizyczna.
Praktykując jogę uczymy się używać umysłu w sposób świadomy, wywierając za jego pomocą pożądany wpływ na ciało.Specyficzne pozycje ciała, zwane asanami, powodują napinanie lub rozluźnianie różnych partii mięśni powodując  fizjologiczne a wręcz lecznicze działanie na organizm człowieka.
Dzięki prawidłowo wykonywanym asanom i synchronizacji ruchu z oddechem w naturalny sposób osiągamy spokój, uwalniamy się od stresu, zaczynamy oddychać głębiej i spokojniej. Wpływamy pobudzająco i stymulująco na ciało. Poprawia się krążenie, a co za tym idzie przepływ płynów ustrojowych: krwi, limfy w ciele. To z kolei wpływa na układ hormonalny, zmienia się biochemia ciała. Rusza produkcja endorfin odpowiedzialnych w znacznym stopniu za nasze samopoczucie-bezpośrednio po ćwiczeniach czujemy się znacznie lepiej.
Regularna praktyka jogi przyczynia się więc do poprawy odporności, normowania wagi,  likwidacji stanów bólowych -w tym migrem, bólów menstruacyjnych i bólów kręgosłupa . Udowodniono też,że osoby regularnie praktykujące jogę znacznie mniej chorują.

Należy pamiętać ,że siedzący tryb życia prowadzi do powstawania asymetrii w ciele oraz przykurczów, które pogłębiają się z biegiem czasu. Asany poprzez  napinanie lub rozluźnianie różnych partii mięśni doprowadzają do zrównoważenia, symetrii i harmonii organizmu.
 Zalety:
Joga uczy kontroli nad swoim ciałem
Prowadzi do dokrwienia mózgu, masaż narządów wewnętrznych

Odblokowuje stawy, uwalnia dolną część pleców od bólu
Wyrównuje gospodarkę hormonalną
Rozluźnia i wzmacnia mięśnie.
Uelastycznia ciało
 
 
Mity na temat jogi:

joga to sekta-w praktykę jogi angażujemy umysł, tak by przejąć w pełni kontrolę nad ciałem , świadomie wykonywac ćwiczenia co daje możliwość głębszego wejścia w asany, które wydawałyby się być niemożliwe do wykonania. Joga nie ma nic wspólnego z groźną ideologią , ktora mogłaby zawładnąc umysłem.
 
joga jest bardzo kontuzyjna a asany wyglądają jak cyrkowe sztuczki-na zajęciach jogi każdy pracuje indywidualnie nad swoim ciałem , dąży to swojego maksimum a nie do maksimum "książkowego". Jeśli po zajęciach czujesz się źle, widocznie  robisz za dużo w stosunku do swoich możliwości .Może to być także wada postawy, o  której istnieniu możesz nawet nie wiedzieć, a która dałaby o sobie znać niezależnie od rodzaju uprawianej aktywności fizycznej. Joga jest wręcz wskazana przy wielu schorzeniach a dobrane indywidualnie asany mogą przynieść wiele pozytywnych skutków w terapii wad postawy.

Zajęcia regularne (1 raz w tygodniu 75 min) Dostępne zniżki-patrz cennik

Instruktor: Barbara

JAK SIĘ UBRAĆ?

Wygodny, przewiewny-najlepiej z naturalnych materiałów strój fitness, niekrępujący ruchów, ćwiczymy boso

W szkole dostępne są maty, jednak w regularnej praktyce polecamy zakup własnych mat dedykowanych jodze, głównie ze względów higienicznych (na matach ćwiczymy boso, dotykamy ich również twarzą)
 
uwaga: zapisy na zajęcia są ważne tylko i wyłącznie po opłaceniu zaliczki.Brak wpłaty do 7 dni od wpłynięcia zgłoszenia jest równożnaczne z anulowaniem zapisu.Dane do wpłat oraz instrukcje otrzymasz po wysłaniu zgłoszenia

LATINO SEXY STYLING

Każda kobieta bez względu na to czy tańczy wiele lat czy dopiero rozpoczyna tą przygodę pragnie poruszać się tak by przyciągać spojrzenia mężczyzn, by zadziwiać, fascynować ruchem. Z myślą o tym stworzyliśmy ten właśnie kurs. Zajęcia bzaują na tańcach latynoamerykańskich obejmują naukę kroków, figur, pracę nad techniką: taniec z gracją i temperamentem oraz naukę choreografii i ozdobników. Jednym słowem wszystko co tworzy tą specyficzną elektryzującą otoczkę, dzięki której taniec jest  czystą przyjemnością-zarówno dla tancerki jak i jej widza.

Zajęcia dla Pań

 

Zajęcia regularne (1 raz w tygodniu 60min.)

Szczegóły w planie i cenniku zajeć.

Instruktor:
Skorzystaj z formularza on-line i zapisz się na wybraną grupę

 

JAK SIĘ UBRAĆ?

Wygodny, najlepiej dopasowany strój fitness, szpilki z zabezpieczeniem na obcas zapobiegającym rysowaniu podłogi (nie są jednak wymagane buty na wysokim obcasie)

ZUMBA

 

Zumba to zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i fitness. To obecnie jeden z najmodniejszych kierunków taneczno-rozrywkowych w USA, który wielkimi krokami wchodzi także do Europy!
Ten nowoczesny system ruchu, idealnie i w krótkim czasie kształtuje sylwetkę, dostarczając przy tym świetnej zabawy!
Nieskomplikowane kroki taneczne, urozmaicone kombinacje ruchów i energiczna muzyka stwarzają atmosferę świetnej imprezy i totalnie porywają nas do zabawy. Bardzo dynamiczna i ekscytująca mieszanka rytmów latynoskich tj. merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist i wiele innych.
 
 

Zajęcia regularne (1 raz lub 2 razy  w tygodniu 60min.)

Szczegóły w planie i cenniku zajeć.

Instruktor: Agnieszka

 

JAK SIĘ UBRAĆ?

Wygodny strój fitness , sportowe obuwie dające kontakt z podłożem.  

[No form id or name provided!]

Nowoczesne połączenie hip-hopu na obcasach z elementami vouge'u, wacking'u, new age'u oraz ladies stylingu. Ruchy inspirowane są teledyskami m.in.Beyonce, Rihanny, Pussycat Dolls.
High Heels to taniec przeznaczony dla kobiet pewnych siebie, zgodnie z przesłaniem utworu Beyonce - 'diva is a female version of a hustla' tzn. 'diva jest kobiecą wersją cwaniaka' i to właśnie ten taniec chce wydobyć z kobiet - ich ukrytą pewność siebie oraz seksapil. 

Zajęcia regularne (1 raz w tygodniu 60min.)

Szczegóły w planie i cenniku zajeć.


 

JAK SIĘ UBRAĆ?

Wygodny, najlepiej dopasowany strój fitness, szpilki z zabezpieczeniem na obcas zapobiegającym rysowaniu podłogi

TECHNIKA RELEASE

 

Kolejna propozycja dla dbających o dobrą formę , samopoczucie i wewnętrzną harmonię
Zajęcia bazujące na rozciąganiu, wzmacnianiu i rozluźnianiu. To fuzja technik oparta na elementach jogi, body awareness, podstaw tańca współczesnego oraz metod świadomej relaksacji i masażu. Dąży do maksymalnego wykorzystania potencjalnych możliwości ciała. Poprzez prawidłowy rytm oddechu (pranayama), fizyczną świadomość i wewnętrzny spokój pomaga odblokować nagromadzone napięcia, energetyzuje, uelastycznia, zwiększa naturalny zakres ruchu i koordynację. Głęboka relaksacja pozwala zregenerować siły witalne, pokonać stres i niepokój. W rezultacie osiągamy w pełni skoordynowane ciało poruszające się z minimalnym wysiłkiem, a maksymalną wydajnością. Trening przeznaczony zarówno dla tancerzy i sportowców, jak i osób cierpiących na bóle pleców, stawów, nadmiar stresu. 

 

Zajęcia regularne (1 raz w tygodniu 75 min)

Dostępne zniżki przy udziale w innych kursach-patrz cennik

Instruktorki: Barbara

 

JAK SIĘ UBRAĆ?

Release ćwiczymy w lekkim obuwiu sportowym, boso lub w antypoślizgowych skarpetkach. Wygodny strój fitness nie krępujący ruchów.

 

[No form id or name provided!]

 
Projekt strony Paweł Miatkowski | Copyright © DJAMILA