zapisy on-line
   
JOGA
 
Joga-mimo,że jest włączana w zajęcia fitness to coś więcej niż aktywność fizyczna.
Praktykując jogę uczymy się używać umysłu w sposób świadomy, wywierając za jego pomocą pożądany wpływ na ciało.Specyficzne pozycje ciała, zwane asanami, powodują napinanie lub rozluźnianie różnych partii mięśni powodując  fizjologiczne a wręcz lecznicze działanie na organizm człowieka.
Dzięki prawidłowo wykonywanym asanom i synchronizacji ruchu z oddechem w naturalny sposób osiągamy spokój, uwalniamy się od stresu, zaczynamy oddychać głębiej i spokojniej. Wpływamy pobudzająco i stymulująco na ciało. Poprawia się krążenie, a co za tym idzie przepływ płynów ustrojowych: krwi, limfy w ciele. To z kolei wpływa na układ hormonalny, zmienia się biochemia ciała. Rusza produkcja endorfin odpowiedzialnych w znacznym stopniu za nasze samopoczucie-bezpośrednio po ćwiczeniach czujemy się znacznie lepiej.
Regularna praktyka jogi przyczynia się więc do poprawy odporności, normowania wagi,  likwidacji stanów bólowych -w tym migrem, bólów menstruacyjnych i bólów kręgosłupa . Udowodniono też,że osoby regularnie praktykujące jogę znacznie mniej chorują.

Należy pamiętać ,że siedzący tryb życia prowadzi do powstawania asymetrii w ciele oraz przykurczów, które pogłębiają się z biegiem czasu. Asany poprzez  napinanie lub rozluźnianie różnych partii mięśni doprowadzają do zrównoważenia, symetrii i harmonii organizmu.
 Zalety:
Joga uczy kontroli nad swoim ciałem
Prowadzi do dokrwienia mózgu, masaż narządów wewnętrznych

Odblokowuje stawy, uwalnia dolną część pleców od bólu
Wyrównuje gospodarkę hormonalną
Rozluźnia i wzmacnia mięśnie.
Uelastycznia ciało
 
 
Mity na temat jogi:

joga to sekta-w praktykę jogi angażujemy umysł, tak by przejąć w pełni kontrolę nad ciałem , świadomie wykonywac ćwiczenia co daje możliwość głębszego wejścia w asany, które wydawałyby się być niemożliwe do wykonania. Joga nie ma nic wspólnego z groźną ideologią , ktora mogłaby zawładnąc umysłem.
 
joga jest bardzo kontuzyjna a asany wyglądają jak cyrkowe sztuczki-na zajęciach jogi każdy pracuje indywidualnie nad swoim ciałem , dąży to swojego maksimum a nie do maksimum "książkowego". Jeśli po zajęciach czujesz się źle, widocznie  robisz za dużo w stosunku do swoich możliwości .Może to być także wada postawy, o  której istnieniu możesz nawet nie wiedzieć, a która dałaby o sobie znać niezależnie od rodzaju uprawianej aktywności fizycznej. Joga jest wręcz wskazana przy wielu schorzeniach a dobrane indywidualnie asany mogą przynieść wiele pozytywnych skutków w terapii wad postawy.

Zajęcia regularne (1 raz w tygodniu 75 min) Dostępne zniżki-patrz cennik

Instruktor: Barbara

JAK SIĘ UBRAĆ?

Wygodny, przewiewny-najlepiej z naturalnych materiałów strój fitness, niekrępujący ruchów, ćwiczymy boso

W szkole dostępne są maty, jednak w regularnej praktyce polecamy zakup własnych mat dedykowanych jodze, głównie ze względów higienicznych (na matach ćwiczymy boso, dotykamy ich również twarzą)
 
uwaga: zapisy na zajęcia są ważne tylko i wyłącznie po opłaceniu zaliczki.Brak wpłaty do 7 dni od wpłynięcia zgłoszenia jest równożnaczne z anulowaniem zapisu.Dane do wpłat oraz instrukcje otrzymasz po wysłaniu zgłoszenia
 
Projekt strony Paweł Miatkowski | Copyright © DJAMILA