zapisy on-line
   

Zajęcia dla młodzieży i dorosłych

JOGA
 
Joga-mimo,że jest włączana w zajęcia fitness to coś więcej niż aktywność fizyczna.
Praktykując jogę uczymy się używać umysłu w sposób świadomy, wywierając za jego pomocą pożądany wpływ na ciało.Specyficzne pozycje ciała, zwane asanami, powodują napinanie lub rozluźnianie różnych partii mięśni powodując  fizjologiczne a wręcz lecznicze działanie na organizm człowieka.
Dzięki prawidłowo wykonywanym asanom i synchronizacji ruchu z oddechem w naturalny sposób osiągamy spokój, uwalniamy się od stresu, zaczynamy oddychać głębiej i spokojniej. Wpływamy pobudzająco i stymulująco na ciało. Poprawia się krążenie, a co za tym idzie przepływ płynów ustrojowych: krwi, limfy w ciele. To z kolei wpływa na układ hormonalny, zmienia się biochemia ciała. Rusza produkcja endorfin odpowiedzialnych w znacznym stopniu za nasze samopoczucie-bezpośrednio po ćwiczeniach czujemy się znacznie lepiej.
Regularna praktyka jogi przyczynia się więc do poprawy odporności, normowania wagi,  likwidacji stanów bólowych -w tym migrem, bólów menstruacyjnych i bólów kręgosłupa . Udowodniono też,że osoby regularnie praktykujące jogę znacznie mniej chorują.

Należy pamiętać ,że siedzący tryb życia prowadzi do powstawania asymetrii w ciele oraz przykurczów, które pogłębiają się z biegiem czasu. Asany poprzez  napinanie lub rozluźnianie różnych partii mięśni doprowadzają do zrównoważenia, symetrii i harmonii organizmu.
 Zalety:
Joga uczy kontroli nad swoim ciałem
Prowadzi do dokrwienia mózgu, masaż narządów wewnętrznych

Odblokowuje stawy, uwalnia dolną część pleców od bólu
Wyrównuje gospodarkę hormonalną
Rozluźnia i wzmacnia mięśnie.
Uelastycznia ciało
 
 
Mity na temat jogi:

joga to sekta-w praktykę jogi angażujemy umysł, tak by przejąć w pełni kontrolę nad ciałem , świadomie wykonywac ćwiczenia co daje możliwość głębszego wejścia w asany, które wydawałyby się być niemożliwe do wykonania. Joga nie ma nic wspólnego z groźną ideologią , ktora mogłaby zawładnąc umysłem.
 
joga jest bardzo kontuzyjna a asany wyglądają jak cyrkowe sztuczki-na zajęciach jogi każdy pracuje indywidualnie nad swoim ciałem , dąży to swojego maksimum a nie do maksimum "książkowego". Jeśli po zajęciach czujesz się źle, widocznie  robisz za dużo w stosunku do swoich możliwości .Może to być także wada postawy, o  której istnieniu możesz nawet nie wiedzieć, a która dałaby o sobie znać niezależnie od rodzaju uprawianej aktywności fizycznej. Joga jest wręcz wskazana przy wielu schorzeniach a dobrane indywidualnie asany mogą przynieść wiele pozytywnych skutków w terapii wad postawy.

Zajęcia regularne (1 raz w tygodniu 75 min) Dostępne zniżki-patrz cennik

Instruktor: Barbara

JAK SIĘ UBRAĆ?

Wygodny, przewiewny-najlepiej z naturalnych materiałów strój fitness, niekrępujący ruchów, ćwiczymy boso

W szkole dostępne są maty, jednak w regularnej praktyce polecamy zakup własnych mat dedykowanych jodze, głównie ze względów higienicznych (na matach ćwiczymy boso, dotykamy ich również twarzą)
 
uwaga: zapisy na zajęcia są ważne tylko i wyłącznie po opłaceniu zaliczki.Brak wpłaty do 7 dni od wpłynięcia zgłoszenia jest równożnaczne z anulowaniem zapisu.Dane do wpłat oraz instrukcje otrzymasz po wysłaniu zgłoszenia

TECHNIKA RELEASE

 

Kolejna propozycja dla dbających o dobrą formę , samopoczucie i wewnętrzną harmonię
Zajęcia bazujące na rozciąganiu, wzmacnianiu i rozluźnianiu. To fuzja technik oparta na elementach jogi, body awareness, podstaw tańca współczesnego oraz metod świadomej relaksacji i masażu. Dąży do maksymalnego wykorzystania potencjalnych możliwości ciała. Poprzez prawidłowy rytm oddechu (pranayama), fizyczną świadomość i wewnętrzny spokój pomaga odblokować nagromadzone napięcia, energetyzuje, uelastycznia, zwiększa naturalny zakres ruchu i koordynację. Głęboka relaksacja pozwala zregenerować siły witalne, pokonać stres i niepokój. W rezultacie osiągamy w pełni skoordynowane ciało poruszające się z minimalnym wysiłkiem, a maksymalną wydajnością. Trening przeznaczony zarówno dla tancerzy i sportowców, jak i osób cierpiących na bóle pleców, stawów, nadmiar stresu. 

 

Zajęcia regularne (1 raz w tygodniu 75 min)

Dostępne zniżki przy udziale w innych kursach-patrz cennik

Instruktorki: Barbara

 

JAK SIĘ UBRAĆ?

Release ćwiczymy w lekkim obuwiu sportowym, boso lub w antypoślizgowych skarpetkach. Wygodny strój fitness nie krępujący ruchów.

 

[No form id or name provided!]

SENSUAL DANCE

Nauka seksownego poruszania dla Pań. Przy energetyzującej muzyce panie uczą się choreografii z nutką erotyzmu: ponętne kręcenie bioder, zmysłowe ruchy rąk blisko ciała, zarzucanie włosami...

Sexy dance to nie tylko taniec "z pieprzykiem" ale też solidna dawka ruchu. Wzmacnia w szczególności mięśnie nóg poprzez wykonywanie wielu figur "do parteru".

W choreografiach sexy dance wykorzystujemy rekwizyty, takie jak: koszula męska, krawat, kapelusz, boa z piór, krzesła, okulary i szpilki.

Zajęcia regularne (1 raz w tygodniu 60min.)

Szczegóły w planie i cenniku zajeć.

Instruktor: Ewa

JAK SIĘ UBRAĆ?

Wygodny, najlepiej dopasowany strój fitness (getry, szorty), szpilki z zabezpieczeniem na obcas zapobiegającym rysowaniu podłogi

[No form id or name provided!]

PILATES

Technika nieaerobikowych ćwiczeń  odpowiednia dla każdego, niezależnie od wieku czy stanu zaawansowania. Także dla osób przechodzących rehabilitację kontuzji stawów i kręgosłupa.

 

Główną zaletą ćwiczeń jest ich niewiarygodna efektywność. Jest to trening całego ciała w skład którego wchodzi ponad 500 ćwiczeń inspirowanych jogą, baletem i ćwiczeniami siłowymi. Ich istotą jest rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni. System ten jest ukierunkowany na poprawę elastyczności, siły, równowagi i świadomości swojego ciała. Poprzez prawidłowe wykonywanie ćwiczeń możesz wysmuklić swoją sylwetkę, uzyskać płaski brzuch i pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej. Mięśnie rozciągają się, wzmacniają i stają się bardziej elastyczne, przez co całe ciało odzyskuje sprężystość, poprawia się sylwetka, figura staje się smukła i młodzieńcza, a chód lekki i pełen gracji.

Głównym przesłaniem ćwiczeń Pilatesa jest wzmocnienie świadomości własnego ciała. Jest to bardzo istotne w dzisiejszych czasach, kiedy ciągle się spieszymy, nie zwracamy uwagi na własną postawę, pracując tym samym na choroby kręgosłupa, zniekształcając swoją sylwetkę i nieprawidłowo oddychając, co w prosty sposób prowadzi do pogorszenia jakości naszego życia. Pilates ma to zmienić. I zmienia!
Niezwykłość metody Pilatesa polega między innymi na tym, że przynosi ona nie tylko korzyści fizyczne, ale także psychiczne. Poprawia wygląd całej sylwetki, ale również wpływa korzystnie na nasze samopoczucie. Niweluje bóle kręgosłupa i stawów oraz uczy nawyków poprawnego oddychania. Poniżej przedstawiamy najważniejsze korzyści, jakie możesz osiągnąć ćwicząc Pilates:
• Poprawia elastyczność ciała.
• Zwiększa siłę mięśni, w szczególności mięśni brzucha, dolnej części pleców, bioder
  i pośladków.
• Równoważy siłę mięśni po obu stronach ciała.
• Poprawia kontrolę mięśni pleców oraz kończyn.
• Wysmukla sylwetkę i "wyciąga" ciało.
• Poprawia stabilność kręgosłupa.
• Zwiększa świadomość swojego ciała.
• Uczy prawidłowego, pełnego oddechu.
• Poprawia koordynację ruchową i równowagę.
• Rozluźnia ramiona, kark i górną część pleców.
• Bezpieczna rehabilitacja kontuzji stawów i kręgosłupa.
• Pomoc w prewencji kontuzji układu kostnego i mięśni. 

 

Zajęcia regularne (1 lub 2 razy w tygodniu 60 min)

Instruktor: Barbara

 

JAK SIĘ UBRAĆ?

Wygodny strój fitness  nie krepujacy ruchow.
W szkole jest możliwość zakupu firmowych strojów z wysokiej jakości bezszwowych materiałów

 

[No form id or name provided!]

BALET KLASYCZNY

Królowa i źródło wszystkich współczesnych technik, baza
i fundament dla większości stylów tanecznych.

Ćwiczenia tańca baletowego kształtują sylwetkę, poprawiają koordynację ruchową, usprawniają motorykę całego ciała dzieci i dorosłych. Wpływając na ogólny rozwój fizyczny, pomagają odkrywać możliwości ruchowe i sposoby ich wykorzystania w ruchu tanecznym, kształtują wyczucie estetyki, wdzięku i gracji. Balet klasyczny wymaga dyscypliny, wytrwałości i ogromnego poświęcenia,
w rezultacie jednak ćwiczenia baletowe nie tylko zbawiennie wpływają na kondycję i sylwetkę, kształtują też koncentrację, wyobraźnię i pamięć ruchową.

Balet polecamy wszystkim tym, którzy chcą zwiększyć możliwości taneczne i świadomość ruchową w większości proponowanych przez szkołę technik: taniec brzucha, techniki jazzu, cabaret, hip hop.

 

Zajęcia regularne (1 raz w tygodniu 75 min)

Dostępne zniżki na pakiety z cabaret dance i/lub modern jazzem-patrz cennik

Instruktor: Barbara
 

JAK SIĘ UBRAĆ?

Wygodny strój blisko ciała, obuwie: baletki, w późniejszym etapie nauki- pointy. Na początek można przyjść w skarpetkach z podeszwą antypoślizgową.

W szkole jest możliwość zakupu firmowych strojów z wysokiej jakości bezszwowych materiałów oraz obuwia tanecznego

 

[No form id or name provided!]

 
Projekt strony Paweł Miatkowski | Copyright © DJAMILA